دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

باران...

امشب دلم هوای باران های بهاری داردکاش...

امشب ببارد و من زیر نم نم اشکهای آسمان

خیس خیس شوم از یاد نمیبرم روزهایی که با تو

لحظه های خوب زندگی معنا می گرفت آن روزها

که می شداز نگاه هم عشق را خواند و فاصله ها را

زیر خاک باغچه پنهان کرد آن روزها که

می توانستیم در امتداد ساحل کبیر قدم بزنیم و

معنای دریا بودن را با ذره ذره ی وجود حس کنیم و

دل به زمزمه ی امواج بسپاریم و نجوای آنها را در

گوش مرغان دریایی بشنویم.افسوس که آن روزها

رفتند و چه تلخ است تکرار تنهایی و لمس غریبی

در لحظه لحظه ی زندگی...

نظرات 2 + ارسال نظر
fateme جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

slm.
webet jalebe.
azin postet khosham umad.matne ghashangiy.man zire baron ghadam zadano kheily 2s daram.
vasat y2nya arezoy khob daram.
eno hamishe az man b yadegar dashte bash:
khatereman bashad k yade ham bashim,shayad salha bad dar gozare jadehaaz kenare ham bgzarimva bgooyim an gharibecheghadr shabihe khateratam bod...

slm.
mer30 az inke be webam sar zadi.
va hamchenin bekhatere matne khoshgelet mamanoon aziz.

فاطمه یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام..
(ی نفس عمیییییییییییییق با چشای بسته...........)
ای کاش من جای این دختره بودم..خوشبحالش..زیر بارونو...
پراز ارامشو زیبایی این عکس.................
خیلی زیباست....

سلام فاطمه جونم باز تو جو گیر شدی؟
اشکال نداره نفس بکش
خواهش میکنم خوش سلیقگی از خودته گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد