دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

برای خودم...

امشب نمیدونم چرا این همه دلم گرفته...

امشب نمیدونم چرا این دلتنگیمو نرفتم توی دفتر خاطره هام بنویسم...

امشب نمیدونم چرا بعد از این همه مدت دوباره اومدم وبم و از دلتنگیم مینویسم...

                                            از دلتنگیم واسه چیزی که خودمم نمیدونم چیه...

امشب نمیدونم چرا دلم واسه وبم سوخت...

امشب نمیدونم چرا این همه هوای گریه دارم...

                                                                       .....

                                                     خداوندا عاشقت هستم...

                                                                    فقط اندکی دوستم بدار...

                                                                                                              "مهــــدیه"


نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

بیاکنار دریای بوشهر دلت آروم میشه
09356105785


عجــــــــــــــــب !!!
اونوقت این شماره تماس دریاست ؟!!!

زینب یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام مهدیه جان بارها اومدم وبت تاببینم آپ کردی یانه بامعرفت آپ نمیکنی حداقل یه سربیا وبم

بهم سربزن اصلا منو یادت هست زینبم

آپم عزیز.

راستی دلتنگی خوبه نشونه یه دل مهربونه ناراحت نباش.

سلام عزیز بامعرفت :)
بگــــــــــــــــــــــــردمت :*

مرسی عزیز دلم :)
چشــــــــــم حتما بهت سر میزنم عزیزم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد