دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

مناجات...

بگذار به جای اینکه دعا کنم تا ازخطر ایمن باشم

بی مهابا به مصاف آن بروم.

بگذار به جای اینکه برای تسکین دردم التماس کنم

توانایی غلبه بر آن را داشته باشم

بگذار به جای آنکه در جبهه ی نبرد زندگی دنبال متحد بگردم

به توانمندیهای خود متکی باشم

بگذار به جای آن که نگران خود باشم

دل به صبری ببندم که آزادی ام را نوید میدهد

عطایی کن تا از ترس فاصله بگیرم و رحمت تو را

نه فقط در موفقیت هایم بلکه آن را همچنین

در شکستهایم احساس کنم...



                                                                                ((رابین دارنات تاگور))

نظرات 21 + ارسال نظر
... شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

kheyli ghashang bud
ghablan nesfesho khunde budam

b nazare man khoda bazi vaghta shekast ro vase bandehaye khubesh mizare
chon adam bedune shekast hichi az zendegi nmifahme

سلام.
ممنون نظر لطفتون.
خدا شکست رو واسه ما آدما گذاشته تا گاهی وقتا یادمون بیفته که ما همیشه محتاجش هستیم و همه ی موفقیت هامون رو از خودش داریم اگر هم موفق شدیم به خاطر کمک های اون بوده و نباید مغرور بشیم.
ممنون از نظرتون.

ستایش شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ق.ظ http://aziztarinsoghati@blogfa.com

سلام
خوبی؟؟؟

مناجات خیلی خیلی قشنگی بود

دستت درد نکنه

سلام.مزسی.توخوبی؟
قربونت خواهش باشه

دریا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://zinat.blogsky.com

یگذار...خیلی قشنگ بود عزیزم آپم بیا گلم نظریادت نره آبجی خوشملم...

سلام
خواهش میکنم قابلی نداشت
ای بروی چشم

امین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://aminmarmulak.blogsky.com

سلام
مهدیه خانم.به الهام خانم بگین یه مطلب گذاشتی ترکوندی...
منتظر پستای باحالش هستم باز...
موفق باشین(دوتایی)
فعلا خدا نگه دار

سلام.
اتفاقا کنارمه خودش خوند ضعف رفته نمیشه از مانیتور جداش کرد
مرسی ممنون شما هم همینطور.

elham شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ


didi chi farmudan
dokhtare khuB bash ta biam webeto ronagh bedam.
rasT ki be manitor chasbide???

اینقد نخند دختر جان زشته
خوشحال
بله دیدم بابا یه تعریف کوچولو بود الهام جان جنبه داشته باش مامان جان
من که دختر به این مظلومی طلفکی ام ؛ اینقد اذیتم نکن بخدا گناه دارم
تو
بازم به این وب سر بزن خوشحال میشم نظر بدی

elham شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

u?
mazlumi?

آره خوب من ؛من دیگه مهدیه جون
باور کن من مظلومم اما نشون نمیدم تا ریا نشه
چرا این شکلی شدی تو؟؟؟؟

یوسف شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://yousef68.blogfa.com

سلام رفیق20
خدایا! یاریمان کن تا هر روز عشقمان را بیشتر به تو
نشان دهیم و استحکام ایمان‌مان را هر چه بیشتر بر تو
بنمایانیم.
یارامان کن تا ثابت کنیم که هر روز را بنده تو هستیم
و در هنگام عبادت تو را در کنار خود احساس می‌کنیم.
خدایا! نیایش‌مان را بشنو و ما را لایق عشقت گردان.

سلام.آمین

یوسف شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://yousef68.blogfa.com

آپم رفیق

مانی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://maani84.blogfa.com

سلام نازنین دور

شده تا حالا فکر کنی که عاشق بودن یا از عشق گذشتن
کدومشون دیوونه گیه

مشتاقانه منتظر حضور گرمت هستم تا نظره منم بدونی

نیک باشی و مانا [گل]

سلام
عاشق شدن بستگی به دلت داره اما اگه عاشق شدی دیگه ازش نگذر
موفق باشید.

فاطمه۱ یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

مل همیشه عالی

فدای شما مرسی

یوسف یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://yousef68.blogfa.com

سلام خوبی
مرسی از هدیه ی قشنگت

سلام ممنونم.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعیده یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

خوشگل بود...

سلام.
خوشگلی از خودتونه

فروشنده دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ http://13651365.blogsky.com/

این دعای اخرش خیلی به دلم نشست
رحمت تو را نه فقط در موفقیت هایم بلکه آن را همچنین در شکستهایم احساس کنم...
چیزی که هیچ وقت احساس نمیکنیم(خودمو گفتم)

مرسی از نظرتون

فروشنده دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

آپ می باشم
مثل همیشه منتظرم

سلام.ممنونم

نادیا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.neeegin.bligfa.com

قشنگه.

چشات قشنگ میبینه عزیزم

mahya دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

سلاااااااام .
قشنگ بود.

سلام فداتم

toki پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

اه ه محیا خانم اینجا چه کار میکنند؟؟؟؟؟

واقعا تعجب داره مگه نه بچه زرنگمون اینجا چه میکنه مامانت میدونه اینجاها میگردی؟ قربوووووووونت برم الان باز قهر میکنه

mahya شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

پروردگارا
من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم
که تو درعرش کبریایی خود نداری
من چون تویی دارم
و تو چون خودت نداری...!

فدات بشم با این متنای خوشگلت عزیــــــــــــــزم

محیا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

تکتم خانم به حساب تو که بعدا میرسم

مهدیه الهی که بگم چه کار نشی تو!!!!
من قهر میکنم یا تو؟!!!

سلااااااااااااام محیا جونی.چطور مطوری؟
آره من پشتتم برو حسابشو برس
من ؟!!!!!!!!!!!

toki پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

آخه محیا جون دلت میاد ؟؟؟؟؟؟؟

بله که دلش میاد مظلوم نمایی نکن تکی خانوم

تکتم چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

خیلی خیللللللللللللللللللللللللللللی دلم هوای اون روزا رو کرده ای کاش زمان میرفت عقب ...

اوووووووووخی جونم هوای کدوم روزا تکی جون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد