دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

بچه درسخون!!!خداحافظی موقتی!!!

سلام همونطور که خودتون میدونید نزدیک امتحاناییم و اینجانب هم نیست بچه درسخون!!!!

خلاصه واسه ظاهرسازیم شده بایستی یه مدتی درس بخونیم دیگه!!!

پس نتیجتا یه مدت آپ وبلاگ بی آپ وبلاگ (آخـــــــــــــــی!!!!)

واسم دعا کنید خواهش میکنم...

دلم واسه وبلاگم تنگ میشه اما فکر کنم الهام شاید پست بذاره دیگه اونو نمیدونم چیکار میکنه؟!!


البته شاید دلم طاقت نیاره ها و در اولین فرصت به این وبلاگ خرابه ی خودم سر زدم.

سرتونو درد نیارم .اگه به این وب سر زدید و یادگاری از خودتون گذاشتید منت سر اینجانب میذارید.


اگه دوست دارید زود برگردم هرکدومتون روی مانیتور سیستمتون یه کاسه آب بپاشید!!!

ممنونم بخاطر بازدیدهاتون...

التاس دعا...

نظرات 10 + ارسال نظر
ستایش سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://aziztarinsoghati@blogfa.com

سلام مهدیه جون
خوبی عزیزم؟؟؟

ایشالا که تو درسا موفق باشی و نمره هات عالیه عالی

مهدیه موقتا در دسترس نمی باشد.

ستایش سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://aziztarinsoghati@blogfa.com

زود زود بیا

اآره بابا فعلا ی مدته جوگیر شده میگه میخام درس بخونم

فروشنده سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام
بابا بچه درس خون ...ای مثبت...
برو خدا پشت و پناهت ...ایشا لا موفق شی
زود برگرد...

سلام
هــــــــــــــــــــــی چیکار میشه کرد دیگه استرس امتحانارو گرفته
از طرف مهدیه میگم ممنونم.

دریا چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام...
نروووووووووووووووووووووو
من مهدیه رو میخوام نرو...
به حاطر اینکه زود برگردی رو ی مانیتورم آب پاشیدم...فقط به خاطرتو

سلام
غصه نخور زود بر میگرده
مهدیه هم تورو میخاد
اینقد عقلتو دسته این مهدیه نده ب حرفاش گوش نکن.
حالا ببین کی گفتم.

فاطمه۱ چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

وای مهدیه اصلا حال و حوصله درس ندارم.چکار کنم؟؟؟نه میخوام درس بخونم نه میخوام واحدامو بیفتم چکار کنم به نظرت؟؟؟؟

الهام:
بیخیال درس.
ولی اگه میخای همه رو پاس کنی چاره ای نداری جز اینکه بخونی
مخصوصا معماری

پرناز چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.xanoooooooooomi.blogfa.com

ملودی با یه نیمکت خالی آپیده..
بیا
.
.
.

اکی

جینگولک چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

کاسه آب یا بشکه آب!حواست به خودت باشه!!!!!!!!!!!

سلام .حواسم هست بابا!!!
میگم عجب اسم باکلاسی!!!!!!
چقدر بهتون میاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ

کجایی پاشو بیا دیگه.....

تکی باز تو اسمتو فراموش کردی

toki سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

بیا دیگه حوصله ام سر رفت.

ای بگردمت

tokam یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

مهدیه جون تموم شد چه زود یک ترم دیگه تموم شد باورم نمیشه.....

دنیا میگذره دیگه مهم اینه که همه ی این روزا خاطره میشه و رفاقتاش می مونه تکی واقعا زود گذشت.
جیگر مرسی اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد