دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

یادم باشد....یادم نبود به یادم بیاور...

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشد 

       یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آنگونه که هستند؛نه آنگونه که میخواهم باشند 

                       یادم باشد که هرگز خود را از دریچه ی نگاه دیگران ننگرم 

     که من اگر خود باخویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمیتواند مرا با خود آشتی دهد 

                              یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم 

         چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمیتواند با دیگران مهربان باشد...

نظرات 7 + ارسال نظر
فروشنده یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

عالی بود مثل همیشه
واقعا احساس آرامش بهم دست میده این مطالبو میخونم
-------------------
شرمنده از اینکه خبرت نکردم
فکر میکردم خودت میای
که همینطورم شد و تشریف آوردی
ببخشید از دفعه های بعد حتما خبرت میکنم

سلاااااااااااااااااااااااااااام.خوش اومدید
مرسی از لطفتون کلی چاق شدم
بازم به من سر بزنید حتما
بای بای

elham دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

.salam azizam
postet khoshgel bud.
cheghad khube ke adam ye hamchin didi dashte bashe.
shad bashi
bye

سلام بر شما خانووووووووووووووم
مرسی از تعریفت.
بلی اینم دید ماست دیگه
مرسی از آرزوت.
بای بای
بازم تشریف بیارید خوشحال میشیم...

جودی آبوت چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ق.ظ http://sudi-s.blogsky.com

من با دیگران مهربونم ولی با خودم اصلا

فروشنده جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام مهدیه خانوم
آپ هستم و شما دعوت رسمی هستید که تشریف بیاورید
باعث افتخار بنده هست که به وبلاگ من سر میزنید و مطالبم رو میخونید

حرف دل شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.harfedel1724.blogsky.com

یادمون باشه
همیشه واسه گلی خاک گلدون باشیم که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست

موفق باشی

ممنونم دوست عزیز که وبم سرمیزنی.
وهمچنین شما.
بازم منتظرتم

مهسا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://walker.blogsky.com

من آپم بیا

ای به روی چشم

toki یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

واقعا همون ویژگی که ما آدمها نداریم.

هــــــــــــــــــــــــــــــی روزگار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد