دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

سهم من...

         سهم من این است...

          

              سهم من این است...


                  سهم من آسمانیست که

                        

                      آویختن پرده ای آن را از من میگیرد...

 

                                                                         "فروغ فــرخزاد"

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
شعرهای فروغ رو خیلی دوست دارم این هم خیلی زیباست

سلام منم همینطورمرسی به این وب سر زدی عزیز

وحید جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

خودا خودا

سهم من از دنیا مهدیه ایست که هیچگاه از او جدا نمیشونم
تا جهانی برپاست
حتی اگر آسمان ها فرو ریزندو زمین نابود شود

WooooOOOOOOoooooOOOOooooW
فدای تو بشم من با این همه احساسات خوشجیل موشجیل
من خیلی دوست دارمـــــــــا
و در نهایت چاکرتیــــــــــــــم داداش

تکتم جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

سهم هر کسی از این دنیا خیلی چیزهاست بستگی به نگاهت داره.

مرسی عزیز که به وبم سر میزنی.
قربونت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد