دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

در قیر شب...

دیر گاهی است در این تنهایی 

رنگ خاموشی در طرح لب است... 

 

بانگی از دور مرا میخواند؛ 

لیک پاهایم در قیر شب است... 

 

رخنه ای نیست در این تاریکی: 

در و دیوار به هم پیوسته؛ 

سایه ای لغزد اگر روی زمین 

نقش وهمی است زبندی رسته. 

 

نفس آدمها 

سر به سر افسرده است. 

روزگاریست در این گوشه ی پژمرده هوا 

هر نشاطی مرده است. 

 

دست جادویی شب 

در به روی من و غم میبنند... 

میکنم هرچه تلاش؛ 

او به من میخندد. 

 

نقشهایی که کشیدم در روز؛ 

شب ز راه آمد و با دود اندود. 

طرح هایی که فکندم در شب؛ 

روز پیدا شد و با پنبه زدود. 

 

دیر گاهیست که چون من همه را 

رنگ خاموشی در طرح لب است. 

جنبشی نیست در این خاموشی؛ 

دست ها ؛ پاها در قیر شب است... 

                                                                        ((سهراب))  

 

سلام به همگی مرسی که این مدت واسه این وب یادگاری گذاشتید. 

                                                                                  با احترام؛ 

                                                                                             مهدیه

نظرات 14 + ارسال نظر
toki یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام بالاخره اومدی یییییییییییییییی. بالاخره امتحانها تموم شد وبخیر گذشت.واقعا دلم وبت تنگ شده بود.

سلام جیگر.
آره دیگه هر رفتنی یک اومدنی داره دیگه
یک نفس راحت بکش آره واقعا به خیر گذشت
ای جانم.ما چاکریـــــــــــــــــــــــــــــــــم

elham دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

bahhhhhhhhhhhh
che ajab tashrif avordiiiiin
khoshmel bud azizam

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
سلام ملیکم!چطورمطوری؟؟؟؟؟؟؟
دیگه امتحانا تموم شد گفتم خدمت برسم عرض ادبی قربان
خواهش باشه قابلی نداشت.دیگه سهرابه دیگه...

یه نفری سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام مهدیه
ا

سلام یه نفری!!!!!!!!!

فروشنده چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

سلاااام
خوش اومدی
امتحانات خوب بود؟؟
حتما خوب بوده ...آخه تو بچه درسخونی دیگه
موفق باشی

سلام مرسی
امتحانا رو خوب جواب میدادم بنظر خودمم خوب بود ولی نمیدونم یهو چی میشد که نمره هام داغون میشدن!!!!!!!!!
اشکال نداره بابا همش خاطره میشهلطف دارید شما

دختر کاغذی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://darya1997.mihanblog.com

سلام مهدیه جان واقعا شعرت زیبا بوداین چند روز هی توی یک صفحه باز میشد...
واقعا شعرای سهراب رو دوست دارم...
ممنون از شعر قشنگت منم آپم حتما نظرت رو درمورد متنم بگو...
ممنون میشم منتظرت هستم گلم.

سلام عزیز
ممنون از نظرت بسیار.
ای بروی چشم.

مانی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://maani84.blogfa.com

سلام
مهربان دور [گل]
از روزی که به عشق ورزیدن فکر کردیم
هیچگاه به این اندیشیدیم
که عشق رویایی چیست؟
از آن کیست؟
و کجاست؟

امیدوارم که مثل همیشه همراه لحظه هام باشی.[لبخند]

باقری یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://mehraban-2010.blogfa.com

سلام
عالی عالییییییییییییییییییییی بود
شما هم بیاید
سری بزنید[قلب شکسته

سلام ممنون

toki دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

بدو بدو پست جدید حوصلم سر رفت.

اوووووووووووووووووووووووکی جیگر

[:S001:] چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام.ممنون ازینکه به این وب سر میزنید.

arsham پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ http://worldinworld.blogfa.com

سلام
وب خیلی خیلی زیبایی دارید
خیلی مایلم با هم تبادل لینک داشته باشیم
اگر موافق بودین من رو با اسم (دنیا در دنیا) لینک کنید بعد خبرم کنید که با کمال میل لینکتون کنم

سلام ممنونم نظر لطفتون.

raha پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ http://bonjaski.blogfa.com

مرسی گلم[گل] خیلی خوشحال شدم. منم لینکت کردم

سلام خواهش باشه

یوسف پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://yousef68.blogfa.com/

احوال رفقای قدیم

سلام ممنونماحوال شما؟

[:S001:] جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

آدمهای خوش بین گل سرخ را می بینند و تیغ هایش را نمی بینند.

آدمهای بدبین به تیغها خیره میشوند و از گل سرخ غافل میمانند....

سلام.
ممنون ازینکه به این وب سر میزنید.
و مرسی از متن زیباتون.

مانی جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://maani84.blogfa.com

قسمت من از چهار فصل تو نبودی پاییز بود
پسر پاییز با دلنوشت تازه خود
منتظر دیدار با تو عزیز است.
[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد