دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

حرکت هنری!

زمانی از چارلی چاپلین پرسیدند:((حرکت هنری در صحنه ی سینما چیست؟))   

جواب داد: ((حرکتی است که اگر آن را از صحنه ی بازی بردارند ؛ به بازی لطمه میزند!)) 

نتیجه: 

خداوند بزرگترین خلاق و هنرمند است .  

شکسپیر میگوید:((این دنیا صحنه ی نمایش ماست.او ما را آفریده و روی خلقت تک تک ما نیز حساب باز کرده است. هریک از ما نقش مهمی در صحنه ی بازی الهی داریم و فقدان هر کداممان به این بازی لطمه وارد میکند و لذا خطایی است غیرقابل اغماض.))

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://sepandmoon.blogsky.com

سلام
وب زیبایی داری اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم
من رو با اسم یار دل لینک کن
بهم خبر بده با چه اسمی بلینکم

سلام.ممنونم.

فاطمه1 چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

حداقل میتونه تا چند وقت آدمو تحت تاثیر قرار بده.عالی بود

فدات شم قابلی نداشت عزیز دلم

یوسف جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ http://yousef68.blogfa.com

سلام مهدیه خانم خوبی
اگه میشه به من سر بزن
آخه آپم[گل]

محمد جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://sepandmoon.blogsky.com

سلام بدو بیا
اپم

سلام.حتما

benjamin یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام
قشنگ بود خواهرم

سلام.ممنونم.
نظر لطفتون.

فاطیما یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام دوستم
سلام دوستم
من اپم
تولد عشقمه.....تولد دوستم....و روز مادر.......
خوشحال میشم قدم به جاده ی احساسم بزاری و با قدم های قشنگت جاده ی منو مهتابی کنی...

منتظر قدم های مهتابی ت هستم
هر چی ارزوی خوبه مال تو...........................

سعیده سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

نوشته‌هات خیلی قشنگه...خیلی آدمو به فکر می بره! اما اصلا با اسم وبلاگت هم خونی نداره! اگه دلنوشته‌س پس واقعاْ حرفای خودتو توش بنویس
امیدوارم ناراحت نشده باشی عزیزم! اگه هم ناراحت شدی تو دانشگاه دعوام می‌کنی..... می‌دونم

سلام جیگر.چطوری؟
فدات بشم قابلی نداره
خوب من که منظورم از دلنوشته ؛دلنوشته های خودم تنها نبود که منظورم دلتنگیهایی بود که همه ی ما آدما نسبت به خدا یا سایر دلبستگیهامون داریم .حالا به نظرت اسمش خوبه یا بد؟
من ؟من که اینقدر مهربونم بهم میاد اهل دعوا باشم؟

mahya جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام.
جالب بود.

سلام.مرسی عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد