دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

بچه درسخون!!!خداحافظی موقتی!!!

سلام همونطور که خودتون میدونید نزدیک امتحاناییم و اینجانب هم نیست بچه درسخون!!!!

خلاصه واسه ظاهرسازیم شده بایستی یه مدتی درس بخونیم دیگه!!!

پس نتیجتا یه مدت آپ وبلاگ بی آپ وبلاگ (آخـــــــــــــــی!!!!)

واسم دعا کنید خواهش میکنم...

دلم واسه وبلاگم تنگ میشه اما فکر کنم الهام شاید پست بذاره دیگه اونو نمیدونم چیکار میکنه؟!!


البته شاید دلم طاقت نیاره ها و در اولین فرصت به این وبلاگ خرابه ی خودم سر زدم.

سرتونو درد نیارم .اگه به این وب سر زدید و یادگاری از خودتون گذاشتید منت سر اینجانب میذارید.


اگه دوست دارید زود برگردم هرکدومتون روی مانیتور سیستمتون یه کاسه آب بپاشید!!!

ممنونم بخاطر بازدیدهاتون...

التاس دعا...

آموختم؛

آموختم ؛  

             که خدا عشق است و عشق تنها خداست... 

آموختم ؛  

             که وقتی نا امید میشوم؛  

                  خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار میکشد؛  

                                                تا دوباره به رحمتش امیدوار شوم... 

آموختم ؛  

             اگر تاکنون به آنچه میخواستم نرسیدم ؛ 

                                                  خدا برایم بهترش را در نظر گرفته... 

آموختم ؛  

             که زندگی سخت است ولی... 

                                                    من نیز از او سخت ترم... 

                                                                              سخت ترم... 

                                                                                       سخت ترم...