دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

خدایا!تو کجایی...

                                                      

                                                در هر سنگ 

                              در هر برگ که شاید تو یکی از آنها باشی 

                                  تو را احساس میکنم در همه چیز 

                                   در رودخانه ای که خروشان است 

                                    در هر بذری که تو از آن روییده ای 

                                           تو را احساس میکنم  

                                                  در رگهایم 

                                      در هر یک از ضربان های قلبم 

                                        در هر نفسی که میکشم 

                                            تورا احساس میکنم 

                                                   ای خدا...  

                                                   همه جا... 

                                    اشکی که از گونه هایم جاریست 

                              در هر کلمه ای که هیچوقت به زبان نیاوردم 

                                            تو را احساس میکنم... 

                                             تورا احساس میکنم... 

                                                    ای خدا... 

                                                      

نظرات 13 + ارسال نظر
یوسف جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ http://yousef68.blogfa.com

سلام رفیق
مرسی از نظر زیباتون لذت بردم
آره شک نکن این اطلاعات دقیقه
با کمال میل لینکتون کردم.
اگه زحمتی براتون نمیشه منو(با تو ولی تنها) لینک کن
مرسی

eli joooooooooooooooooon شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام جیرجیرکم
واقعا خدا از رگ گردنی که خودش گفته به ما نزدیکتره-من که هنوز نتونستم اونجور که باید بندگی خدا رو به جا بیارم بندگی کنم خیلی دلم میخواد بشه اما.........................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام جیگر.
چرایم من میدونم تو بنده ی خوب خدایی حتما.
آخه حتما یه کار خوبی کردی دیگه که منو به تو داده دیده!

مرسی جیگر بخاطر نظرت.

eli joooooooooooooooooon یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام جیرجیرکم
ادم نباید نیمه خالی لیوانو ببینه حتما یکار خوب کردم که تورو داده بهم

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله.
حتمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاگلم

فروشنده یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://13651365.blogsky.com

کاش واقعا همینطوری که گفتی میتونستیم خدا رو احساس کنیم
اما بعضی وقتی انگار یادمون میره که خدایی هم داریم

اشکال نداره بابا
خدا اینقد مهربونه که میگه اشکال نداره خودش دوباره یادش میاد منم هستم و برمیگرده.
ما که به جز خدا کسی دیگه رو نداریم و خدا خودش هم این قضیه رو میدونه.
مرسی که سر زدی

دلارام چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://delaram360.blogsky.com

هرجایی که من بودم تو بودی و من به خود مغرور شدم که شاید توام و جایی خواندم که من تو نیستم ایینه توام

سلام
بخاطر متن زیبات ممنونم دوست خوبم.

حرف دل جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.harfedel1724.blogsky.com

به راستی که خدا آنجا که به عقل بشر نمیرسد دری می گشاید ، این حقیقت را دریابیم و به آن بچسبیم .

شازده کوچولو جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

بهم یاد بده میون این همه مشکل چطور باید پیداش کنم!

کوله بار مشکلاتی که خداوند بر دوش ما میگذاره به حدیست که فقط ما رو پیش خودش به زانو در میاره نه اینکه از بین ببردمون.
مشکلات زندگی رو زیاد جدی نگیر دوست من .
من که خودم همیشه به زندگی مثل یک قصه نگاه میکنم که خدا خواسته نقش اولش رو من واسش بازی کنم.
خدا هممون رو خیلی دوست داره
مرسی که به من سر زدی بازم منتظرتـــــــــــــم.

ღ ღ ღ عشق بی پایان ღ ღ ღ شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.pariviva.blogfa.com

سلام ممنونم که به وبلاگ من سر زدی وبلاگ قشنگی داری منم لینک کردم بازم منتظرتم

ღ ღ ღ عشق بی پایان ღ ღ ღ شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.pariviva.blogfa.com

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ آپم
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ آپم
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, آپم
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, آپم
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...° آپم گلم بدو بیا
....O
.......°o O ° O
.................° نظر یادت نره
.............. °
............. O
.............o....o°o دیر نکنی
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....

SAEED شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://WWW.WOLF8NIGHT.BLOGFA.COM

سلام

وبلاگتون خیلی قشنگه ..مخصوصا قالب وبلاگ ..

ممنون که سر زدید ..من شما رو لینک کردم..

شما هم اگه خواستید لینکم کنید ..

فعلا خدانگهدار

هانیه یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://gamaj.blogsky.com

تو چه چیزهای خوبی میبینی

منظورتو متوجه نشدم،دوست خوفم!!!!؟
اما خیلی مرسی که بهم سر زدی.

mahya یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

salam
kheeeily ghashang bud .movafagh bashi.

سلام عزیزدلم.فدات شم مرسی.

mahta چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ق.ظ http://codemusic.mihanblog.com

سلام دوست عزیز از اینکه از کد آهنگ وب من استفاده میکنی بسیار سپاسگزارم
شعرتم قشنگ بود موفق باشی

سلام خواهش میکنم کشتی مارو
ممنونم از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد