دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

ارزش آدمی....

 

دشتهای آلوده ست

در لجنزار گل لاله نخواهد روئید

 

در هوای عفن آواز پرستو به چه کارت آید ؟

فکر نان باید کرد

و هوایی که در آن

نفسی تازه کنیم

 

گل گندم خوب است

گل خوبی زیباست

ای دریغا که همه مزرعه دلها را

علف کین پوشانده ست

 

هیچکس فکر نکرد

که در آبادی ویران شده دیگر نان نیست

و همه مردم شهر

بانگ برداشته اند

که چرا سیمان نیست

و کسی فکر نکرد

که چرا ایمان نیست

 

و زمانی شده است

که به غیر از انسان

هیچ چیز ارزان نیست .

                                                            

حمید مصدق

نظرات 16 + ارسال نظر
فاطیما سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام مسافرم
من آپم
خوشحال میشم توو این شب ظلمانی قدم به جاده ی احساسم بزاری و امشب منو با قدم های قشنگت مهتابی کنی........
دلم گرفته....دلم عجیب گرفته...خیال خواب ندارم......
هر چی ارزوی خوبه مال تو.................

فاطیما سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود مهدیه جووووووووووووووونم
من عاشق شعر های حمید مصدقم

ممنووووووووووووووونم
شاد باشی.............................

فروشنده جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ق.ظ http://13651365.blogsky.com/

ما رو یادت رفته خانوم
آپ میکنی اونم بیخبر ...؟؟چشمم روشن؟
----------
منم آپم بیا مهدیه منتظرم

سلام نه بخدا فراموش نکرده بودم
چشم بدو اومدم

امین جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://aminmarmulak.blogsky.com

سلام
ببخشید یه چند روز نبودم.
درگیر دانشگاه بودم.
دلت میاد منو دعوا کنی؟؟؟؟
شعرتم خوندم خیلی زیبا بود
موفق باشی
فعلا

سلام خیلی خوش اومدیدنه بابا من اهل دعوا کردن نیسمممنون از نظرتون

فروشنده شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://13651365.blogsky.com/

ای بااااااااااااااابااااااااااا
شما حسابی شاکی هستیا
به خدا کار داشتم.......
شاید نوشته هام باعث خندیدن خیلی ها بشه اما باور کن مشکلات زیاد دارم خییییلییییی

............................................ یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

ای کاش راهم دورمی بود و راحت دل نمیبستم
ای کاش ...

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم
غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

دل بیمار شد از دست، رفیقان مددی
تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

آنکه بی جرم برنجید و به تیغم زد و رفت
بازش آرید خدا را که صفایی بکنیم

خشک شد بیخ طرب راه خرابات کجاست
تا در آن آب و هوا نشو و نمایی بکنیم

مدد از خاطر رندان طلب ای دل ورنه
کار صعب است مبادا که خطایی بکنیم

سایه ی طایر کم حوصله کاری نکند
طلب از سایه ی میمون همایی بکنیم

دلم از پرده بشد حافظ خوش گوی کجاست
تا به قول و غزلش ساز و نوایی بکنیم

سلام شعر زیبایی بود خوش اومدید

مانی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://maani84.blogfa.com

کسی که از دیدنش سیر نشده ای زود از دنیای تو میرود ، بدون اینکه حتی ردی و نشونی از خودش در دنیای تو به جا بزاره .چه آرزوهایی با او نداشتی ، چه آینده ی زیبایی را با او می دیدی، فرصت نشد که فقط یک بار سرت را بر روی شانه هایش بزاری و گریه کنی .

سلام نازنین دور
امیدوارم که بیای ودر آخرین پست من همراهم باشی و منو از نظرات ارزشمندت بهره مند کنی

"مانی پسر پاییز"[گل]

سلام پسر پاییز همینطوریش من خودم دلم گرفته نظرتون ینی متنتون عالی بود ....

............................................ دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشد

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آنگونه که هستند؛نه آنگونه که میخواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه ی نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود باخویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمیتواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمیتواند با دیگران مهربان باشد..

سلام متنای خوشمل خوشمل میذارید اما این دفه تقلب؟این متن یکی از پستای خودمه

فاطیما دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام مسافرم
من اپم
منتظرتم
هر چی ارزوی خوبه مال تو.........................

ستایش سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://aziztarinsoghati@blogfa.com

سلام
پاشو بیا پیشم
به دلداریت نیاز دارم

فاطیما دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام مهدیه جوووونم
خوفی؟؟
چرا اپ نمیکنی دخملی؟؟؟
من آپم
خوشحال میشم به جاده ی احساسم بیای و چند خطی رو از آخرین روزهای سال 89 برام به یادگاربزاری
منتظرتم
هر چی ارزوی خوبه مال تو......................

سلام عزیزکم درگیر خونه تکونی بودم اما به زودی آپ میکنم

ღ ღ ღ عشق بی پایان parva ღ ღ ღ دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.pariviva.blogfa.com




ــــــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــ★★
ــــــ★

ــــــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــ★★
ــــــ★
سلااااااااام عالی بووووووووود منم آپم منتظرتم تا بیای آخرین یادگاری سال 89 برام بنویسی منتظرتم زوود بیاا[گل]

فروشنده سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام علیکم
خوبی؟ خوشی ؟
چرا آپ نمیکنی ...مشغول خونه تکونی هستی.
منم مغازه مو خونه تکونی کردم
آپم بیااا

سلام احوال شما؟ممنون که خبرم کردید.آره بابا همین الان یکم از کارام تموم شد اومدم اینجاولـــــــــــــــــــــــــــــــی هنوز یه عالمش مونده

مانی سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://maani84.blogfa.com

سلام یه تو مهربان دور
دوست من میخوام دعوتت کنم به میهمانی دلها جاییکه بمناسبت همراهیه دوستانه و مستمر تو عزیز در این مدت برپا شده.
امیدوارم که مثل همیشه منو در این آپ اختتامیه همراهی کنی.
پیشاپیش عید باستانی نوروز رو به تو تبریک میگم و برای تو و خانواده محترم آرزوی بهترینهارو در سال جدید دارم.

چنین گفت زرتشت........عاشق عاشق شدن باش و دوست داشتن را دوست بدار از تنفر متنفر باش به مهربانی مهر بورز با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش

عاشق باش وعشق بورز [گل]

سلام پیشاپیش عید شما و خانواده ی بزرگوارتون هم مبارک انشالله این سال ساله خوبی واسه همه باشه

یوسف سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://yousef68.blogfa.com

آپم رفیق[گل]

پرناز دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.xanoooooooooomi.blogfa.com

بدو ملودی من آپیده
منتظرتمااا

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد